Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Ο εξοπλισμός μας

Στο Physiokaterini προσπαθώντας να σταθούμε αντάξιοι της κλινικής σημαντικότητας των φυσικοθεραπευτικών μέσων αλλά και της τεχνολογικής εξέλιξης, έχουμε εντάξει στην καθημερινή μας πρακτική μερικά από τα πιο σύγχρονα και αξιόπιστα θεραπευτικά εργαλεία – εξοπλισμούς.

Διαθερμία

Υπέρηχος

Ηλεκτροθεραπεία

Biofeedback

Massage Gun

Salus Talent Pro

Θεραπεία με ηλεκτρομαγνητικό διεγέρτη βαθιάς διείσδυσης

Το Salus Talent® Pro είναι ένα μοναδικό παγκοσμίως θεραπευτικό μηχάνημα διαδερμικής μαγνητικής διέγερσης.

Εισάγει μια νέα μέθοδο θεραπείας μυοσκελετικών παθήσεων όπου με τη χρήση πολύ ισχυρών παλμικών μαγνητικών πεδίων έως 3Τesla (=30.000Gauss), επιτυγχάνεται η εξ ‘επαγωγής (από απόσταση) διέγερση των ιστών του σώματος.

ΕΝΔΕΙΚΝΥΟΜΕΝΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ

Παθήσεις Σπονδυλικής Στήλης
Χρόνιο/Οξύ Λουμπάγκο
Χρόνια/Οξεία Οσφυαλγία
Σπονδυλίτιδα

• Επικονδυλαλγίες
  • Διαταραχές του Νευρικού Συστήματος
  • Καταστροφή Νευρικών Κυττάρων
  • Εκφυλιστική Αρθρίτιδα
  • Ρευματοειδής Αρθρίτιδα
  • Αυχενικό Σύνδρομο
  • Παγωμένος Ώμος

Piezowave ESWT

Θεραπεία κρουστικών κυμάτων

Βασικές αρχές της Εξωσωματικής Θεραπείας Κρουστικών Κυμάτων

Η Εξωσωματική Θεραπεία Κρουστικών Κυμάτων (ESWT) είναι μια μη-επεμβατική διαδικασία για τη θεραπεία του οξύ και χρόνιου πόνου στο μυοσκελετικό σύστημα.

Τα ακουστικά κρουστικά κύματα χαρακτηρίζονται από μια αύξηση πίεσης σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα, η οποία ακολουθείται από μια εκθετική μείωση πίεσης και μια σύντομη φάση αρνητικής πίεσης. Τα κρουστικά κύματα που χρησιμοποιούνται στη θεραπεία ESWT εστιάζονται, συγκεντρώνονται και αποδίδουν τη μέγιστη πυκνότητα ενέργειάς τους στο σημείο εστίασης που είναι και το σημείο πηγής του πόνου. Προκαλούν μια αύξηση της τοπικής ροής αίματος και μεταβολισμού. Οι βασικές φυσιολογικές επιδράσεις των εξωσωματικών κρουστικών κυμάτων πάνω στα ζωντανά κύτταρα βασίζονται στο μετασχηματισμό της μηχανικής διέγερσης που προκαλούν σε βιοχημικά ή βιομοριακά σήματα.

• Ενδεικνυόμενες παθήσεις ESWT:
  • Αγκώνας του τένις
  • Τενοντώδεις ασβεστοποιήσεις στον ώμο
  • Αγκώνας του γκολφ
  • Θεραπεία μυοπεριτονικού πόνου – σημεία πυροδότησης πόνου (trigger points)
  • Ψευδάρθρωση
  • Σύνδρομο πόνου μεγάλου τροχαντήρα
  • Σύνδρομο επιγονατιδικού συνδέσμου
  • Σύνδρομο στρες μεσότητας κνήμης
  • Πελματιαία απονευρωσίτιδα
  • Αχιλλοδυνία

Wintercare T-Plus

Θεραπεία Tecar

Το T-PLUS της WINTECARE αντιπροσωπεύει την κορυφή της τεχνολογίας tecar.

Χρησιμοποιώντας τον ηλεκτρομαγνητισμό για τη διέγερση της αιμάτωσης, το Wintecare T-Plus επιταχύνει τις φυσιολογικές διεργασίες για την αποκατάσταση, επιτυγχάνει εξαιρετικά αποτελέσματα στη βιοϊατρική μηχανική και βελτιώνει τον μεταβολισμό.

Η συσκευή κινητοποιεί τους ηλεκτρολύτες στον βιολογικό ιστό και διεγείρει την αιμάτωση σε προσεκτικά στοχευμένα μέρη του σώματος. Ο θεραπευτής μπορεί να αυξήσει και να ελέγξει σημαντικές αντιδράσεις του σώματος, επιτυγχάνοντας σημαντικά αποτελέσματα στη βιοϊατρική μηχανική, τη διαχείριση της διαδικασίας των φλεγμονών, την οξυγόνωση των ιστών, την υποστήριξη στη διαδικασία αναγέννησης και αποθεραπείας.

Deep oscillation

Συσκευή που βοηθά σημαντικά στην ταχύτερη αποκατάσταση μετά την προπόνηση, μυϊκούς τραυματισμούς, τραυματισμούς από υπερδιάταση ή μετεγχειρητικά. Ενδείκνυται για χρόνιο και οξύ πόνο, διαστρέμματα, φλεγμονές, οιδήματα και αποφυγή ινώδους ιστού.

Ασύρματη ηλεκτροδιέγερση

Ασύρματη ηλεκτροθεραπεία Wireless Professional 4CH Full

Το Wireless Professional 4ch Full αποτελεί την πιο προηγμένη μονάδα 4 κάναλης ηλεκτροθεραπείας, που διαθέτει προγράματα TENS, NMES, νευρολογικής αποκατάστασης, ACL, ενώ παράλληλα εξοικονομεί χώρο και χρόνο με την ελευθερία των ασύρματων ηλεκτροδίων. Η συσκευή παρέχει την καινοτόμα λειτουργία “mi-technology” σε κάθε πρόγραμμα, προσφέροντας τα καλύτερα πρωτόκολλα αποκατάστασης.

Το wireless professional αλλάζει τα δεδομένα στο χώρο της λειτουργικής αποκατάστασης επιτρέποντας το συνδυασμό ΑΣΥΡΜΑΤΗΣ νευρομυϊκής ηλεκτροδιέγερσης με ενεργητικές ασκήσεις επιτρέποντας ταχύτερη και καλύτερη αποθεραπεία!

Πλήρως εξοπλισμένο φυσικοθεραπευτικό γυμναστήριο

Το Physiokaterini διαθέτει πλήρως εξοπλισμένο φυσικοθεραπευτικό γυμναστήριο και  χρησιμοποιεί μια ποικιλία μέσων και συστημάτων για την εφαρμογή του θεραπευτικού σχήματος, όπως:

• Θεραπευτική Άσκηση με την ενεργή συμμετοχή και υποβοήθηση του φυσικοθεραπευτή
  • Αλτήρες, Λάστιχα, Ιμάντες TRX
  • Ασκήσεις Pillates
  • Αέροβια άσκηση (ποδήλατο, διάδρομος, ελλειπτικό, κωπηλατική)
  • Ασκήσεις ιδιοδεκτικότητας (Σανίδες ισορροπίας, τραμπολίνο, bosu κτλ)
  • Mirror Therapy κ.α.